BOŽIĆNE DELICIJE: PRETJERIVATI ILI PAZITI?

BOŽIĆNE DELICIJE: PRETJERIVATI ILI PAZITI?

Izvor: Instagram/ @lil_asskicker1

Stigao je prosinac, a s njim i obilje hrane koja nas mami na svakom uglu za vrijeme adventa. Božićni ručak, novogodišnje zakuske i fini kolači kojima je teško odoljeti, već sada u glavama mnogih stvaraju plan prejedanja nakon kojeg neće moći disati tri dana. Sama pomisao na prejedanje veže za sobom manjak aktivnosti, preskakanje treninga i previše ljenčarenja.

HOĆE LI BLAGDANSKI RUČAK UNIŠTITI SVE ŠTO SAM POSTIGAO?

Realno, ništa se neće dogoditi ako se taj dan maksimalno opustimo i postanemo hedonisti svega što se nudi na blagdanskom stolu. Kod većine će sutradan vaga postati najomraženiji predmet u kući izazivajući grižnju savjesti lažnim prikazom trenutnog stanja kilaže. Nemojte odmah paničariti. Kilogrami su skočili zbog obilja nezdrave hrane koja je istovremeno zadržala veću količinu vode unutar tijela. Povratkom na stari režim prehrane i redovnih aktivnosti brojevi će se vratiti u normalu.

GDJE NASTAJE PROBLEM?

Često je vrlo malo dovoljno da zaboravimo na zdrav način ishrane, te da par dana izostanka s treninga pretvorimo u tjedne i mjesece ne treniranja.

Izvor: Instagram/ @lil_asskicker1

KAKO IZBJEĆI NAJGORI SCENARIJ?

Ukoliko ste zaista labilni po pitanju samodiscipline, najbolje je rješenje da postavite određene granice i vježbate karakter.

Kako? Vrlo jednostavno.

  • Ne preskačite obroke

Pomisao na „čuvanje“ za glavno jelo i desert, što znači da prije toga nećete ništa pojesti, odmah izbacite iz glave. Takva ideja izazvat će veliku glad i tamanit ćete sve što se nađe pred vama. Unijet ćete sveukupno više kalorija nego da ste uzimali redovne obroke.

  • Smanjite obim obroka

Oči su veće od želuca. Ne pretjerujte s porcijama uzimajući sve što se nudi. Jedite polako i postepeno punite tanjur. Često pomaže ako jedete s manjih tanjura. Brže ćete percipirati da ste siti.

  • Budite selektivni

Birajte namirnice prema sastavu i načinu pripreme. Izbjegavajte najmasniju hranu i kombinirajte meso i salate. Smanjite unos kolača. Prednost neka imaju suhi kolači nad kremastima.

  • Pazite na unos alkohola i visokokaloričnih pića

Gotovo neprimjetna, ali najveća šteta dolazi od nezdravih pića. Nazdravite jednom čašom vina, te se potrudite unijeti oko 1,5 litara vode. Gazirana pića svedite na minimum ili konzumirajte light varijante.

  • Krećite se

Možda nećete biti u mogućnosti posjetiti fitness centar, ali to ne znači da ne možete izdvojiti sat do dva vremena za laganu šetnju ili kućni trening.

Sjetite se koje je pravo značenje blagdana. Budite opušteni i veseli. Smijehom trošite kalorije, a pridržavanjem barem nekih savjeta omogućite da vam tijelo bude zahvalno. Obećajem, nećete ostati gladni.

@lil_asskicker1

Pratite nas i na Facebooku!
Logiraj se na Facebook.