DAN NAKON IZLASKA

DAN NAKON IZLASKA

Izvor: Instagram/ doandbeyourbest

Dolaziš kući, spuštaš rolete, jer je sunce taman počelo izlaziti i konačno liježeš u krevet. Nakon određenog broja sati budiš se. Odavno je već prošlo vrijeme za pozdravljanje s „Dobro jutro!“, prespavao si doručak,  možda već i ručak. Pomisao u glavi: „Jel mi baš trebalo ovo?“.

Kako se ovo uklapa u zdravi način života? Pa, budući da promoviram balans kao nešto neophodno da živiš ovako dugoročno, izlasci i neprospavane noći dio su i mog života, kao i kod svakog studenta.

Izvor: Instagram/ @doandbeyourbest

5 savjeta koji će ti pomoći u oporavku

1. NE ŽALI! Znam da se iduće jutro osjećaš mrtvo, umorno, mamurno i misliš da si mogao i bez toga. Ali, gle, ako je večer bila dobra, ako si se zabavio i u tom trenutku bio sretan jer si sam sebi dao malo oduška, nema mjesta žaljenju.

2. stavka se odnosi na trenutak prije nego što legneš spavati – voda, minimalno pola litre. Voda je iznimno važna u svakodnevnom životu, a onda si možete zamisliti koliko je bitna u toj situaciji, kad si pio i plesao cijelu noć. U takvim trenutcima voda je spas.

3. Naspavaj se. Imala sam naviku prije navijati si alarm dan nakon izlaska da si umanjim grižnju savjesti i pokušam se osjećati korisno. To bi uvijek na kraju završilo tako da cijeli dan ne bih mogla normalno funkcionirati i oko otprilike 16 sati samo bih se onesvijestila i prespavala cijelo popodne. Zato, nemoj navijati alarm (ako baš ne moraš). Sigurno nećeš moći u potpunosti nadoknaditi izgubljenu noć i svejedno ćeš se osjećati umorno, ali ćeš barem moći normalno funkcionirati (uspješno učila cijeli dan nakon izlaska prošlog petka).

4. Probaj jesti zdravo i unijeti puno mikronutrijenata. Nikad mi se više ne jede junk food nego tada- samo da je masne i teške hrane. To je kod mene dovodilo do još goreg osjećaja u želudcu, još većeg umora i želje za spavanjem. Sada cijenim svoj želudac i pokušam mu dati što više vitamina i minerala. Voće, povrće, dobar izvor ugljikohidrata i proteini su ono što ti tada treba. Vjeruj mi, bit ćeš si zahvalan na tome.

Izvor: Healthyforgood

5. Taj dan većini ljudi nije ni na kraj pameti nekakav oblik aktivnosti. Izlazak se koristi kao izgovor za ljenčarenje. Tijekom svoje karijere izlaženja probala sam oboje, i ljenčarenje i vježbanje. Došla sam do zaključka da se puno bolje osjećam ako odvježbam barem pola sata. Imam sigurno 50% manje snage nego inače, a neke vježbe ne mogu ni u mislima izvesti, ali i bez toga odradim dobar trening. Pola sata hodanja na uzbrdici u teretani ili vani na zraku kombinirano s par vježbi s većim brojem ponavljanja i manjom kilažom, tek toliko da dobro iznojim sve.

Bit će ti kako si sam napraviš. Čak i kad se osjećaš kao da si umro jučer, možeš nešto napraviti po tom pitanju i okrenuti stvar. Može čak ispasti i potpuno produktivan dan. A ne zvuči ni toliko komplicirano, zar ne?

#doandbeyourbest

 

Obavještavamo Vas da portal hrvatskareprezentacija.hr zbog tehničkih poteškoća privremeno prestaje sa radom.