FC Barcelona pokreće chatbot na Viberu

FC Barcelona pokreće chatbot na Viberu

Foto: Fcbarcelona.com

FC Barcelona predstavlja službeni chatbot na Viberu, dajući
svojoj globalnoj bazi navijača nov način za dobivanje ažuriranja, angažiranje u klubu i
sudjelovanje u službenim aktivnostima „BarçaViber najbolji igrač utakmice“. Ova novost stiže
samo nekoliko tjedana nakon što je broj sljedbenika Barçinog nedavno pokrenutog Javnog
računa (Public Chat) na Viberu narastao na više od 4,4 milijuna pratitelja i nakon što je
predstavila svoj službeni paket stikera na Viberu, službenom komunikacijskom kanalu kluba.


Aktivnosti „BarçaViber najbolji igrač utakmice“ u chatbotu omogućuju Barçinim navijačima da
ocjenjuju svoje uzbuđenje dolaskom na utakmicu, predviđaju rezultat utakmica, glasaju za
najboljeg igrača i ocjenjuju izvedbu momčadi u svakoj utakmici.
Da bi stvari bile zanimljivije, samo šest igrača iz momčadi postat će kandidati za „BarçaViber
najbolegi igrača utakmice“ svake od utakmica i to temeljem podataka dobivenih od Opte,
jedne od najvećih svjetskih tvrtki za sportske podatke. Opta analizira izvedbu igrača u
stvarnom vremenu za vrijeme svake utakmice, a samo oni igrači koji nadmaše svoje osobne
prosjeke postaju kandidati za naslov.
Igrač s najviše glasova za „BarçaViber najboljeg igrača utakmice“ na kraju sezone bit će
proglašen „BarçaViber igračem godine“, a tu će mu čast dodijeliti Rakuten Viber.
Sudjelujući u aktivnostima chatbota, sami obožavatelji natječu se za titulu „BarçaViber
navijača godine“ i priliku da osvoje VIP iskustvo u Camp Nouu, uključujući osobni susre s
najvećim zvijezdama momčadi. Pobjednik će morati biti najtočniji u svim predviđanjima koje
zatraži chatbot, uključujući rezultate i pogotke finalne utakmice, ocjene izvedbi „BarçaViber
najbolji igrač utakmice“ i momčadi, u usporedbi s predviđanjima ostatka FCB zajednice.
FC Barcelona iskustvo na Viberu razvijeno je u suradnji s Chat Leapom, Inscoutsom i
Optom.
Barçin službeni chatbot na Viberu koristi se snagom i entuzijazmom koji navijači donose sa
sobom na svaku utakmicu, bilo da su na stadionu ili ne“, rekao je Djamel Agaoua, glavni
izvršni direktor Rakuten Vibera. „To je upravo ono što smo predviđali dok smo razmišljali
kako ostvariti naše zajedničke vrijednosti s FC Barcelonom: tehnološki omogućen angažman
navijača na globalnoj razini, kako bismo dali glas nogometnim navijačima diljem svijeta, uz
uzbudljivi prijenos u njihovim dnevnim sobama.

Jedan od najvećih izazova u današnjem sportu jest omogućiti da se navijači osjećaju doista
uključenima u ono što se događa na terenu. Bot pruža našim vjernim navijačima na
Viberovoj platformi način da se ne samo osjećaju uključenima, nego da se i istinski uključe,
dok će njihovi glasovi na kraju pridonijeti tome da pobjednički igrač dobije istaknutu čast“,
rekao je Russell Stopford, digitalni direktor u FC Barceloni. „To je poticajno, privlačno i
nagrađuje sve uključene strane.”
Aktivnost „BarçaViber igračem godine“ pokrenuta je 9. rujna 2017. za vrijeme utakmice FC
Barcelone protiv RCD Espanyola.
Preuzmite Viber i pridružite se iskustvu: bit.ly/2iVr3PK

Pratite nas i na Facebooku!
Logiraj se na Facebook.