Finish-eri – vježbe za kraj treninga

Finish-eri – vježbe za kraj treninga

Uključivanje finsish-era na kraj treninga može pomoći u ubrzavanju metabolizma do čak 24 sata nakon završetka treninga.

Bilo da želite izgubiti masne naslage ili izgraditi mišić, finish-eri su učinkovita tehnika koja ce Vam pomoći da maksimizirate rezultate. No, bitno je razlikovati finish-ere za ta dva cilja. Naime, dok je za izgradnju mišića potrebno pokidati što više mišićnih vlakana kako bi ih se popravilo kroz pravovaljani proces, cilj finish-era za gubitak masnog tkiva je pozitivan efekt na metabolizam. Uključivanje finsish-era na kraj treninga može pomoći u ubrzavanju metabolizma do čak 24 sata nakon završetka treninga.

Za izgradnju mišića, valja se usredotočiti na tu jednu skupinu mišića koju želite razviti, dok se za gubitak masnih naslaga treba kombinirati mišićne skupine kako bi se izgubilo više kalorija unutar ponavljanja. Vježbe koje mijenjaju fokus između gornjeg i donjeg dijela tijela stvaraju jos veću metaboličku reakciju.

Dolje pogledajte primjer finish-era za gubitak masnih naslaga:

20 sklekova

20 squat jump-ova

20 mountain climber-a

Napravite 2 serije ovih vježbi na kraju treninga, sa 30 sekundi odmora između serija. Zapamtite, bit finish-era je da budu što intenzivniji i time poluče što bolje rezultate. Ukoliko ne možete napraviti gore navedene vježbe u toj količini, smanjite ponavljanja, ali se ipak dobro pomučite! Rezultati će biti vidljivi, a vi zadovoljniji!

 

Pratite nas i na Facebooku!
Logiraj se na Facebook.