Kako probuditi uspavani gluteus?

Kako probuditi uspavani gluteus?

Gluteus možemo probuditi na način da prije samog vježbanja napravimo par vježbi za aktivaciju gluteusa kao zagrijavanje.

Glutes je možda najspominjanija skupina mišića. Da, skupina mišića, jer osim gluteus maximusa – najvećeg mišića stražnjeg tijela tijela, tamo se nalaze gluteus medius i gluteus minimus.

Čini se doista teško postići da gluteus izgleda i stoji onako kako mi to želimo, iako radimo puno vježbi koje ciljaju upravo na tu skupinu mišića. Postoji par razloga za to.  Jedan, možda i najveći, je da živimo previše sjedilački. Rad koji zahtjeva dugotrajno sjedenje, gledanje nogometne utakmice s kauča, umjesto igranje nogometa. Svugdje se vozimo, premalo hodamo. Inaktivnost vodi do atrofije mišića, a tada druge skupine mišića preuzimaju teret na sebe, što može uzrokovati bolove, neugodu i ozljede.

Gluteus možemo probuditi na način da prije samog vježbanja napravimo par vježbi za aktivaciju gluteusa kao zagrijavanje. Cilj takvog zagrijavanja je potaknuti tu skupinu mišića na buđenje i pripremiti ih na opterećenje. To mogu biti osnovne vježbe kao:

Hip extension (15 ponavljanja):

Single Leg Glute Bridge (15 ponavljanja):

Clamshell (15 ponavljanja):

Nakon tih vježbi krenite sa pravim ”paljenjem” gluteusa (video), i ne zaboravite na prehranu!

Pratite nas i na Facebooku!
Logiraj se na Facebook.