Koja pića konzumirati?

Koja pića konzumirati?

Samo male promjene u prehrani mogu utjecati na vaše ciljeve, a isto to dešava se i s pićima.

Iako se najviše priča o prehrani, te kakvu hranu konzumirati – vrlo je važno paziti koja pića konzumiramo. Ukoliko pazite na unos kalorija, ili želite napokon dobiti taj biceps, svakako treba pripaziti i na pića. Samo male promjene u prehrani mogu utjecati na vaše ciljeve, a isto to dešava se i s pićima.

Doručak
Kada se ujutro probudite, vaše tijelo je bez esencijalnih aminokiselina bar 8-10 sati, ovisno o zadnjem obroku. Od velike je važnosti da tada opskrbite organizam s dobrom dozom proteina, kako bi se spriječila degradacija mišića. Nemojte posegnuti za sokom od naranče koji je prepun ugljikohidrata, ali sa vrlo malom količinom proteina. Za doručak posegnite sa jogurtom, kojim ćete uz ugljikohidrate unijeti i dobru dozu mliječnih proteina.

Ručak i večera
Ne posežite za teškim, šećernim pićima – iako piše da su bez šećera. Šećer se zamjenjuje drugim sastojcima koji ne umanjuju kalorijsku vrijednost pića, a štetne su za organizam. Ručak “zalijte” dobrom starom vodom ili mineralnom vodom. Tijelo će vam biti zahvalno. A kalorijski unos će biti jednak 0. Nakon večere je dobar izbor 1 dcl crnog vina, koje je puno antioksidansa, ali samo ukoliko se ne pretjeruje s konzumacijom.

Tijekom vježbanja
Dosta vježbača poseže za energetskim pićima tijekom vježbanja. No, velika količina ugljikohidrata u energetskim pićima će također zaustaviti potrošnju masnoća za energiju, što je presudno ukoliko je vas cilj gubitak težine i masnih naslaga. Iako se proteinski napitci preporučuju u vremenu nakon treninga, studije pokazuju da je organizmu potreban protein tijekom treninga jednako kao i nakon.

Obavještavamo Vas da portal hrvatskareprezentacija.hr zbog tehničkih poteškoća privremeno prestaje sa radom.