NOVA GODINA – NOVI JA

NOVA GODINA – NOVI JA

Izvor: Instagram/ @pkonosic

Jedna od najvećih novogodišnjih odluka je gubitak viška kilograma. I iz tog čemo razloga uskoro vidjet puno novih lica u teretani. Nije to ništa loše, dapače, možemo se samo nakloniti osobama koje su čvrsto odlučile izgubiti nagomilane kilograme. Čak su neki od nas, sada redovitih, nekad bili baš ti koji su odlučili stati na kraj nagomilanim kilogramima nakon nove godine. Iako će možda neki od nas biti isfrustrirani gužvom nakon nove godine, imajte na umu da su to ljudi koju su odlučili napraviti pozitivne promjene u svom životu.No iako je većina nas spremna pomoći početnicima u svakom trenutku, svejedno volimo biti maksimalno fokusirani na sebe to vrijeme kad smo tamo.

Iz tog sam razloga pripremio par savjeta za sve početnike da im maksimalno olakšam njihov dolazak do cilja te da istovremeno olakšam vama redovitim koji želite izvuć maksimum iz svog treninga.

NE PRETJERUJ

Početnik si, pun motivacije i odlučnosti da dođeš do dugo željene promjene. Iako si možda negdje pročitao – „Više je uvijek bolje“, to ne vrijedi za tebe. Odaberi samo 4-5 vježbi prvih par treninga. Na ovaj način nečeš biti previše upaljen idući dan i moći češ se kvalitetno oporaviti za svoj idući trening. Bez žurbe, ovo je maraton, a ne sprint.

SVE EVIDENTIRAJ

Jedini način kojim ćeš moći voditi računa o svom napretku je da sve zapisuješ. Zapisuj odrađene vježbe, serije, ponavljanja pa čak i odmor između serija. Na ovaj način ćeš točno znati gdje si počeo i osjećat ćeš se još motiviranije kad vidiš koliko si daleko došao nakon nekog vremena.

Izvor: Instagram/ @pkonosic

PROTEINI NAKON TRENINGA

Vrlo je bitno hraniti svoje tijelo kvalitetnim nutrijentima, pogotovo nakon treninga. Proteini su esencijalni za rast i razvoj naše mišične mase. Djevojke ne bojte se. Iako vam je možda primarni cilj gubitak masnog tkiva ili dobivanje tonusa, svejedno su vam proteini potrebni. Građeni smo od njih. Visokoproteinski obrok nakon treninga ili suplimentacija proteinima je najbolji plan igre neovisno o cilju.

NE BOJTE SE PITATI ZA POMOĆ

Svatko je u nekom trenutku bio početnik. Nije sram ne znati. I najbolji sportaši na svijetu imaju trenere. I ti njihovi treneri su u jednom trenutku trebali pomoć. Bez obzira što možda neka osoba izgleda grubo i strašno u teretani, svejedno će im bit drago pomoći. Između ostalog, svaka teretana je prepuna trenera koju su tamo baš iz tog razloga – da pomognu.

NE PRESKAČI TRENINGE

Na početku tjedna napravi raspored dana na koje češ trenirati. Vjeruj mi, nečeš se svaki put osjećati motivirano za trening. No stvar je principa. Drži se zadanog plana i prije nego što misliš sve će ti postati rutina.

Sretno!

Pratite nas i na Facebooku!
Logiraj se na Facebook.