Osam pogrešaka koje vas sprječavaju da odradite dobar trening

Osam pogrešaka koje vas sprječavaju da odradite dobar trening

Izvor: Instagram/ @lil_asskicker1

Fitness je postao vrlo popularan te sve više ambicioznih dolazi u teretanu kako bi učvrstili mišiće, dobili masu, smršavili i slično.

Promatram te iste ljude i primjećujem kako većina njih dolazi bez cilja i ozbiljne namjere u postizanju istog. Samim time izostaju rezultati koji su nakon nekoliko tjedana ili mjeseci morali postati vidljivi, pa makar u nijansama.

Gdje griješite?

1. U teretani ste bez plana

Pojavili ste se i gledate koja sprava je slobodna. Paralelno pratite koja će se osloboditi sljedeća pritom ne razmišljajući o kojoj mišićnoj skupini se radi. Umjesto toga zabilježite redosljed vježbi prema vlastitom programu i kvalitetno istrenirajte pojedinu mišićnu skupinu ili odradite smisleno koncipiran kružni trening.

Izvor: Instagram/ @lil_asskicker1

2. Ponavljate iste vježbe

U teretani ste 3 puta tjedno uporno izvodeći iste vježbe na spravama koje poznajete. Raspitajte se kako pravilno izvesti vježbu na ostalim spravama, sa šipkom i slobodnim utezima. Mijenjajte treninge konstantno uvodeći nešto novo i drugačije.

3. Trenirate s „minimalnim“  ili „maximalnim“ kilažama

Poanta treninga nije odraditi 60 ponavljanja s 10 kg, kao ni podići 150 kg u benchu iz prvog pokušavaja. Odredite težine tako da pravilno izvedete 10-15 ponavljanja i osjetite mišić koji radi.

4. Dopisujete se, fejsate i sl.

Mobitelu nije mjesto u teretani i gotovo sigurno se ništa bitno neće dogoditi u tih 60 minuta namijenjenih treningu. Usredotočite se.

5. Rasprava s prijateljem/icom

Krivo ste shvatili smisao „treninga s partnerom“. Umjesto da se međusobno motivirate, odlučili ste prokomentirati kolokvij, proučiti dečka/curu preko puta i glasno se smijati događajima od subote. Privatno ostavite za kafić i trenirajte.

Izvor: Instagram/ @lil_asskicker1

6. Sramite se

„Kako ću izgledati radeći čučanj?“

„Hoće li mi se smijati dok izvodim hip thrust?“

Ako niste sigurni kako se izvodi vježba zamolite za pomoć. Nitko nije došao kao početnik sa savršeno utvrđenim gradivom. Naučite, napravite, ponovite.

7. Bojite se „ekipe“ iz teretane

Zauzeli ste spravu kad odjednom dolazi dečko koji bi radio na istoj tijekom vaše pauze. Brzo uzimate svoje stvari i nestanete. Nitko nije tražio da se maknete niti će vas itko „pojesti“. Izmjenjivanje je potpuno bezopasno, a moguće da nešto i naučite.

8. Ne mičete se s trake

Traka je za mršavljenje, sprave su za bildanje. Krivo! Isključivo trakom se ne skidaju masne naslage, ne oblikuje stražnjica, niti rastu mišići. Takvi rezultati postižu se treningom s utezima.

Ukoliko ste se pronašli u pojedinim točkama savjetujem da ozbiljno krenete prema vlastitim ciljevima.

Sretno!

 

Pratite nas i na Facebooku!
Logiraj se na Facebook.