Osvrt Aramisa Naglića: Istinu o mogućnostima hrvatske reprezentacije i dalje tražimo

Lijepi su naši centri, znaju košarku, sve super, ali dajte više da netko padne u reketu razbijenog nosa, da se nekome unesete u facu...

Aramis Naglić

Na kakva sam sve pitanja odgovarao i kakve sve komentare slušao u ponedjeljak i utorak. Na Korzu, na kasi dućana, kafiću… Lijepo, ljudi prate košarku. Makar bi bilo bolje da u ponedjeljak nije bilo struje da preskočimo utakmicu protiv Senegala.

I opet ista priča, potvrda sumnje nakon prijateljske sa Litvom, da smo svileni, mekani unutra,  centri redovito postižu po 30 koševa iz reketa, sa visokim postocima, skaču nam po glavi, blokiraju! A taj je segment košarke ključan za sigurnost momčadi. Skok u obrani i napadu, kontrola reketa, koševi iz reketa. Nikoga trice i šut nisu doveli do konačnog uspjeha. Dobiti poneku utakmicu šutem da, ali niz, zaboravi! Lijepi su naši centri, znaju košarku, sve super, ali dajte više da netko padne u reketu razbijenog nosa, da se nekome unesete u facu nakon grubog faula, uhvatite nekog za prsa. I to je košarka, barem su nas nekada tako učili! Možda da je Bilan u Sevilli umjesto doma! Ili skinite Tabaka, na par minuta, napravit će to, vjerujte!

I još nešto. poznavajući naše glave i mentalitet, kao i izjednačenost kvalitete na SP-u, izuzetno je važno držati tenziju u momčadi. Drago mi je da Hezonja igra, i neka igra, ali onda kada treba! Hezonja u petorci, kao najmlađi igrač, signal je drugima, bez obzira na moguća upozorenja stožera, da je utakmica manje važnosti. Pa igrač na sekundu pomisli „danas će netko drugi“! I onda krene naopako! Nema nazad!  I ono što bi ispalo pametno da je utakmica dobijena, odmoreni nosioci igre, minutaža mladoj nadi itd., ispalo je glupo! Nismo toliko jaki da bi tako razmišljali!

Košarka je globalni sport, što dokazuje i ovo prvenstvo. Igraju je svi, a reprezentacije iz Afrike će u budućnosti biti sve bolje i bolje. I nisam ni očekivao šetnju naših po Sevilli i Madridu.  Grci su dobri, Zisis , Galathas, Bourusis, Prinzezis i društvo imaju i kvalitetu i karakter, igraju dobro! Istinu o mogućnostima hrvatske reprezentacije i dalje tražimo. Dajte nam je konačno, ali dobru, sa pobjedom! Da mogu na miru po špežu i po Korzu!

Pratite nas i na Facebooku!
Logiraj se na Facebook.