Boćarski klub OSI DDZ 'Željko Klepač'

Osvrt na godinu obilježenu velikim rezultatima

U novu natjecateljsku sezonu zakoračilo se  organizacijom Memorijalnog turnira ‘Željko Klepač’ koje  je održano u sportskoj dvorani ugostiteljsko-turističke škole u gradskoj četvrti Utrine, obilježivši 10 godina postojanja Boćarskog kluba OSI DDZ ‘Željko Klepač’ – URIHO.

Na turnir se odazvalo sedam klubova iz cijele Hrvatske.

Prvim nadmetanjem, na kojem su podijeljeni kompleti medalja, bilo je otvoreno ekipno prvenstvo Hrvatske. U z sudjelovanje sportaša iz Slovenije, igrači ‘Željka Klepača’ – URIHO osvojili su tri medalje. Igrač Martin Frković nastupio je timskoj konkurenciji gdje je osvojio brončanu medalju. Stožerni igrač u BC3 kategoriji Marko Arambašić je potvrdio svoju kvalitetu i uzeo još jedno zlato. U BC4 dvojac kojeg su činili Neven Tomečak i nikad prežaljeni Marko Damjanović, sportaš i novinar In Portala, donijeli su u klupske vitrine srebrnu medalju.

Nakon ljetne stanke, uslijedili su nastupi na redovnim kolima prvenstva Hrvatske sa završnim 4. kolom koje je održano u Velikoj Gorici. Ponovno je potvrđena i dokazana uspješnost u sve tri kategorije tijekom natjecateljske sezone. U BC2 kategoriji  igrač Martin Frković obranio je naslov prvaka Hrvatske, dok je u BC3 kategoriji Marko Arambašić osvojio za njega već tradicionalno prvo mjesto. Time već dvije godine uzastopce drži se primat u dvije kategorije. U najjačoj BC4 kategoriji predsjednik kluba Željko Jarić-Pavičić osvojio je broncu i time zaokružio sezonu u pojedinačnoj konkurenciji prvenstva Hrvatske u boći.

Naša jedina igračica Lara Dabić održala se u zlatnoj sredini i završila natjecanje na šestom mjestu. Naš boćar u BC3 kategoriji Tomislav Habek na kraju je također zauzeo šestu poziciju.

U BC4 naš igrač Damir Juren bio je osmi, dok je Branimir Bagarić dodao još jedno šesto mjesto. Neven Tomečak je sezonu završio na 10. mjestu.
Završno Kup natjecanje u Đakovu bilo je šlag na torti kojim je obilježeno desetljeće postojanja. Uzet je prijelazni pehar i time pokazan rezultatski kontinuitet.
Na kraju mora se istaknuti da su doprinos u promociji kluba dali sjajni rekreativci svojom zlatnom medaljom na državnom prvenstvu sportske rekreacije koje je održano u Vodicama. To su ostvarili Nikica Trbović, Saldin Đuhera, Marko Grobotek te naša jedina igračica Tea Gatačkić. Time se došlo do brojke od 78 medalja koje su osvojene u proteklih deset godina.

Na kraju ovog članka želi se istaknuti događaj koji je djelovao šokantno na sve  članove i sportaše: vijest o smrti  člana Marka Damjanovića koji je ostavio neizbrisivi trag u povijesti kluba. Bio je prvak Hrvatske na ekipnom državnom prvenstvu u konkurenciji parova s klupskim igračem Nevenom Tomečakom u natjecateljskoj sezoni 2010. Posljednje natjecanje na kojem je nastupio bilo je također ekipno državno prvenstvo s kojeg je otišao u velikom stilu, osvojivši srebro s istim klupskim suigračem Nevenom Tomečakom.

Sa velikim zadovoljstvom treba se  istaknuti da se u BC3 kategoriji dobilo  igrača koji je na završnom natjecanju u Đakovu pokazao potencijal vrhunskog boćara. Dugo se tražio i napokon postigao rezultat koji ga pozicionira među najbolje. Tomislav Habek je osvajanjem prve medalje dokazao sam sebi da ništa nije nemoguće bez vjere i samopouzdanja u sebe.

Pratite nas i na Facebooku!
Logiraj se na Facebook.