Povratak treningu nakon ljeta

Povratak treningu nakon ljeta

Foto: Uspressform.com

Ljeto i godišnji odmori ostali su iza nas, svi smo se nauživali, zabavili i nešto više opustili. I to je u redu, no vrijeme je primiti se vježbanja i vratiti u formu. Donosimo vam nekoliko koraka i savjeta kako sa što manje muke i puno motivacije krenuti s treningom.

Krenite s lakšim vježbama

Bez obzira na dužinu stanke, dobro je početi sa lakšim treninzima. Tijelo se odviklo od vježbanja, trebati će vam neko vrijeme za povratak u formu, stoga krenite lakšim intenzitetom i kraćim trajanjem treninga, postepeno povećavajući opterećenje i vrijeme treniranja. Ne opterećujte se time što ste prije mogli puno više, mišići pamte i ubrzo će se vratiti na staro.

Postavite ciljeve

Kako bi postigli ono čemu težite, postavite i zapišite svoje ciljeve, bilo to vježbanje radi rekreacije i zdravlja, radi gubitka tjelesne težine, dobivanja mišića, ili nešto sasvim drugo. Zapisivanje će vam pomoći da se prisjetite i ostanete fokusirani u pridržavanju samog programa.

Napravite program vježbanja

Slijedeći korak je formiranje plana. Uz plan mnogo je lakše i jednostavnije doći do cilja. Nije na odmet postavljanje tjednog plana vježbanja. Zapišite koje vježbe ćete izvoditi i isplanirajte u koje vrijeme možete trenirati. Ne zaboravite na zagrijavanje prije treninga i istezanje po završetku.

Slušajte što vam tijelo govori

Uzmite u obzir granice svoga tijela. Ne pretjerujte sa treningom osobito nakon stanke, tijelo nije u istoj formi kao prije te je potrebno vrijeme navikavanja. Ukoliko osjetite da vam treba odmor, uzmite ga. Kontinuitet u treningu je važan, ali da bi bio održiv morate biti umjereni, ne pretjerivati jer će to vaše tijelo dovesti do pretreniranosti ili ozljede.

Promijenite prehranu

Nakon ljeta i silnih sladoleda, osim treningu potrebno je vratiti se i pravilnoj prehrani tako da bi osigurali tijelu dovoljno nutrijenata za vraćanje u formu. Uvrstite u svoju prehranu voće i povrće, bjelančevine i zdrave masti.

Ostanite motivirani

Pozovite prijatelja na vježbanje – pronađite trening partnera, mnogo teže ćete taj dan preskočiti trening, ako vaš prijatelj računa na vas. U svakom slučaju puno je zabavnije vježbati u dvoje.

Svakodnevna aktivnost i kretanje – svi smo tokom dana zauzeti obavezama, ali pokušajte svaki dan odvojite vrijeme za fizičku aktivnost. Ne mora to uvijek biti trening u trajanju od jednog sata, nekad neka to bude deset minuta šetnje parkom ili ulicom.

Nagradite se – kada se pridržavate plana, dosegnete neki od ciljeva ili ste jednostavno zadovoljni tjednom posvećenosti treningu, nagradite se, bilo to masažom, novom majicom koja vam sada puno bolje pristaje, večerom ili nečim drugim.

Sretan povratak vježbanju 🙂

Pratite nas i na Facebooku!
Logiraj se na Facebook.