Proteinski kruh – kvalitetna hrana za rast mišića

Proteinski kruh – kvalitetna hrana za rast mišića

Ovaj jednostavan i ukusan kruh je moguće konzumirati samog ili s malo dimljenog lososa, oboje je fantastično!

Bilo da ste na bezglutenskoj dijeti, želite smanjiti unos bijelog, rafiniranog brašna, ili samo tražite način kako unijeti više proteina – ovo je hrana za Vas. Ovaj jednostavan i ukusan kruh je moguće konzumirati samog ili s malo dimljenog lososa, oboje je fantastično!

Sastojci:

2 jaja

180g zobenog brašna (mljevene zobene pahuljice)

250g dimljenog svježeg sira (ili prema želji)

prašak za pecivo

pola žličice soli

45g bademovog brašna (sitno mljeveni bademi)

sezam

Upute za pripremu:

Jaja smiksajte u posudi i dodajte ostale sastojke i dobro promješajte. Smjesu podijelite u dva dijela i oblikujte u kruščiće. Obilno pospite sezamom i pecite na 200°C 40 min.

Kruh moze stajati u hladnjaku do tjedan dana, ako Vam toliko izdrži! Odličan je izbor za ponijeti na posao ili u školu, a poslužiti će kao zdrava alternativa pekarskim proizvodima i brzim obrocima.

Dobar tek!

Pratite nas i na Facebooku!
Logiraj se na Facebook.