Sportska prehrana: Što jesti prije treninga?

Sportska prehrana: Što jesti prije treninga?

Dobra prehrana može pomoći Vašem tijelu da može više i da se oporavlja kraće nakon svakog treninga.

FOTO: www.everydayhealth.com

Sportaši i zaljubljenici u fitness uvijek traže načine kako unaprijediti učinak i postići zadane ciljeve. Dobra prehrana može pomoći Vašem tijelu da može više i da se oporavlja kraće nakon svakog treninga. Optimalni obrok prije treninga neće samo povećati učinak, već će i smanjiti mogućnost štete na mišićima.

Vrijeme u koje se konzumira obrok ima vrlo važnu ulogu. Kako bi se maksimizirali rezultati treninga, trebao bi se konzumirati potpuni obrok koji sastoji od svih makronutrijenata – 2 do 3 sata prije treninga. No, nekad nećete moći pojesti cijeli obrok 2 do 3 sata prije. U tom slučaju vodite računa da što se više približavate treningu, to bi obrok trebao biti manji i jednostavniji. Ukoliko će se obrok konzumirati 45-60 minuta prije treninga, treba se sastojati većinom od ugljikohidrata i nešto proteina.

U nastavku se nalazi par primjera izbalansiranih obroka za svako vrijeme.

Obrok 2-3 sata prije treninga:

Sendvič sa cjelozrnatim kruhom, nemasnom šunkom i salatom

Omlet od jaja i cjelozrnati kruh, šalica voća

Piletina, smeđa riža i pečeno povrće

Obrok unutar 2 sata prije treninga:

Smoothie s mlijekom, proteinskim praškom, bananom i šumskim voćem

Jabuka sa maslacom od badema ili kikirikija i čaša mlijeka

Zobena kaša s bananom i bademima

Obrok unutar 1 sat prije treninga:

Jogurt s voćem

Energetska pločica

Banana

 Ne zaboravite vodu!

Pratite nas i na Facebooku!
Logiraj se na Facebook.