Svaki trening je dobar trening

Svaki trening je dobar trening

Nekoliko odličnih savjeta kako se natjerati na trening u ove kišne i prohladne dane.

Došlo je i to vrijeme – vrijeme kolokvija, temperature u minusu i kiša kao nezaobilazni dio dana… Ništa od ovoga ne daje mi baš preveliku volju za treningom. Zapravo, jedva da imam volje za izlazak iz sobe. Najradije bi se zavukla ispod pokrivača, jela slatkiše i gledala filmove. U ovakvim situacijama volim se podsjetiti zašto sam uopće zavoljela vježbanje i je li odlazak u teretanu stvarno vrijedan izlaska iz toplog kreveta.

Dobrobiti treninga

1. Zdravlje

U skoro dvije godine koliko vježbam mogu reći da nijednom još nisam imala temperaturu ili bila nešto ozbiljnije bolesna. Nadam se da se neću ureći, ali stvarno, imunitet mi je deset puta bolji nego prije. Zdravlje je ono što bi nam svima trebalo biti na prvom mjestu i tu itekako pomaže vježbanje.

2. Fizički izgled

Realno, većina nas, koliko god pogrešno bilo, pri početku vježbanja ne razmišlja o tome da želimo biti zdraviji, nego kako možemo poboljšati fizički izgled. Treniranje nam daje mogućnost da oblikujemo svoje tijelo da izgleda onako kako želimo. Mislim da bi bilo stvarno šteta biti zarobljen u tijelu s kojim nismo zadovoljni, kad postoji vrlo jednostavan način da to promijenimo.

3. Samopouzdanje

Poboljšanje fizičkog izgleda za sobom naravno vuče i rast samopouzdanja. No, primijetila sam da uzrok tome nije sam zadovoljnija kako moje tijelo izgleda. Činjenica da radim nešto, da smo uporna u nečemu, da sam iz treninga u trening bolja i snažnija stvarno me čini sretnom i diže mi samopouzdanje.

4. Snaga

Kao pripadnica „nježnijeg“ spola osjećam se jako dobro radeći na snazi. Ne volim misliti da kao žena moram biti slaba i nemoćna. Osjećam se dobro kad znam da sama mogu odnijeti kofer na prvi kat da mi pritom ne otpadne ruka. Volim se osjećati snažno i imati dojam da nema onoga što ne mogu.

5. Ispušni ventil

Peta točka zaslužila je poseban naslov jer je u mom slučaju u zadnje vrijeme ona i najčešći razlog treniranja. Priznajem da sam ja jedna od onih koja nije počela vježbati radi zdravlja, a trenutno mi ni fizički izgled nije na vrhu. Vježbanje je za mene ispušni ventil, način za ispucati svu lošu energiju i riješiti se frustracija. Bila ljuta, tužna, živčana, pod stresom, slomljenog srca, znam da će samo jedan dobar trening biti dovoljan da mi popravi raspoloženje. Tih sat vremena ne razmišljam ni o čemu, zaboravim na sve brige i obaveze.

Znam da je hladno, i da imaš hrpu obaveza, i da ti se ništa ne da, ali samo jedan trening, ma makar i pola sata, dijeli te od boljeg raspoloženja. Provjereno je!

@doandbeyourbest

Pratite nas i na Facebooku!
Logiraj se na Facebook.