TERETANA ZA ŽENE?

TERETANA ZA ŽENE?

Izvor: Bullheadhealthclub

Popularnost fitnessa raste munjevitom brzinom. Svi žele dobro izgledati. No, iako je vježbanje postalo mainstream, još uvijek se teretana i utezi povezuju više s muškom, nego sa ženskom populacijom.

A, što će muški misliti?

„Baš bih htjela ići u teretanu, ali mi je glupo. Ne znam ništa, samo bih se sramotila. I svi oni dečki… Što će oni reći? Sigurno bi mi se samo smijali. Da bar postoji neka teretana gdje samo ženske idu.“  Imala sam „sreću“  čuti mnogo ovakvih izjava, a do nedavno sam i ja slično razmišljala.

Ako cure i skupe hrabrosti za odlazak u teretanu, često se drže samo poznatoga – trake za trčanje i orbitreka. S kardijem se osjećaju sigurno, jer ne mogu pogriješiti te misle da je taj dio rezerviran za njih. Da se razumijemo, nema ništa loše u tome, no ako ti je cilj izgledati kao fitness modeli s Instagrama, nećeš to moći postići samo na taj način.

Moji pokušaji

Sjećam se svog prvog pokušaja treniranja u teretani s prijateljicom. Traka: pola sata, bicikl: 20 minuta, orbitrek: 10 minuta. I tako 3 puta tjedno. Nekad sam bila „maštovita“, pa umjesto pola sata na traci, pola sata vozila bicikl. U „mračnu sobu“ sa spravama nisam htjela niti kročiti. Možete zamisliti kako je to završilo. Rezultata, kakvih sam si ja zamislila, nije bilo, a bome ni moje volje nakon ponavljanja jednog te istog treninga mjesec dana.

Drugi pokušaj, druga prijateljica, druga teretana, isti trening. 2 mjeseca.

Treći pokušaj. Odlučim da ovaj put želim pokušati s utezima i spravama te krenem s prijateljem. Još se sjećam maminog poluzabrinutog pogleda s upozorenjem da pazim da se ne bih previše nabildala. S ponosom mogu reci da sam od tad platila već 13 članarina.

Izvor: Instagram/ @doandbeyourbest

ZA SVE ŽENE!


1. Nikoga nije briga. Ako misliš da će te svi gledati, neće. Svi su tamo iz istog razloga iz kojeg ti želiš biti tamo. Žele se bolje osjećati i izgledati. Nema te čega biti strah i sram.


2. Istraži prije nego što odeš. Hvala bogu na tehnologiji  i Internetu, na kojem danas možeš naći sve što te zanima.


3. Neka te ne bude sram pitati. Ljudima koji rade tamo posao je pokazati ti i odgovoriti na pitanje. A ljudi koji ne rade, većinom se osjećaju sretno jer nekome izgledaju kompetentno za davanje savjeta.


4. Ako ti je stvarno bed ići sama, idi s prijateljem, ali nekim tko zna što radi.


5. Nemoj se bojati utega. Nećeš izgledati kao nabildani muškarac!


6. Ako se ne pronalaziš u dizanju utega, nemoj dizati utege. Svatko je drugačiji i treba raditi ono što njemu odgovara, a ne nešto što je trenutno u modi, samo zato što svi to rade. Ako uživaš u trčanju, trči. Ako voliš voziti bicikl, vozi. Idi na jogu, pilates, zumbu, boks, vježbaj kod kuće. Sve su to načini za voditi brigu o svom tijelu. Jedino ako uživaš u nečemu, možeš biti ustrajan, a jedino s ustrajnošću doći ćeš do rezultata.

#doandbeyourbest

 

Pratite nas i na Facebooku!
Logiraj se na Facebook.