Učinkoviti način za gubitak masnih naslaga

Učinkoviti način za gubitak masnih naslaga

Kardio vježbe se preporučaju za topljenje masti, ali ne treba se zanemariti HIIT i dizanje utega. Ta dva načina vježbanja potiču veće trošenje kalorija nakon samog vježbanja. Kombinacija treninga daje najbolje rezultate kod skidanja masnoća.

Temperature zraka se pomalo penju i potrebno je sve manje odjeće. Voljeli bi da ste malo ranije odlučili krenuti u borbu sa skidanjem masnih naslaga? Ne brinite. To nije borba i može postati Vaš način života. Ne brinite ukoliko ne vidite rezultate u prvih tjedan dana – samo nastavite započetim putem, a u nastavku pročitajte kako.

U prvih dva tjedna iz prehrane izbacite sve ugljikohidrate osim povrća s malo kalorija. To će omogućiti da se riješite viška vode u tijelu smanjenjem zaliha glikogena u mišićima, koji su dijelom voda. U tih dva tjedna, već ćete izgubiti na težini (masnoće i višak vode) te ćete pripremiti tijelo na gubljenje masnoća.

Nakon dva tjedna možete ubaciti ugljikohidrate, ali cjelovite (smeđa riža, integralni kruh, kvinoja itd.). Neka se svaki obrok sastoji od svih makronutrijenata, ali s povećanim udjelom proteina, a smanjenim udjelom ugljikohidrata. Jedite svaka 2-3 sata male obroke jer se na taj način balansiraju hormoni kao inzulin i kortizol čije lučenje izaziva glad i želju za ugljikohidratima. Zapamtite, cilj je izgubiti masnoće. Vaše tijelo je naviklo koristiti lako dostupne ugljikohidrate za energiju, te se u prvih par dana možete osjećati umorno. No, ne brinite, to je samo prilagodba organizma na potrošnju masti, umjesto ugljikohidrata.

Uz način prehrane, bitno je naravno vježbati. Kardio vježbe se preporučaju za topljenje masti, ali ne treba se zanemariti HIIT i dizanje utega. Ta dva načina vježbanja potiču veće trošenje kalorija nakon samog vježbanja. Kombinacija treninga daje najbolje rezultate kod skidanja masnoća.

Zapamtite, gubitak težine, a time i masnih naslaga, neće se dogoditi ukoliko unosite više kalorija nego što je potrebno!

 

Pratite nas i na Facebooku!
Logiraj se na Facebook.