Ulaznice za kvalifikacijski dvoboj između Italije i Hrvatske u prodaji od srijede 22. listopada

Ulaznice za kvalifikacijski dvoboj između Italije i Hrvatske u prodaji od srijede 22. listopada

Prijave za kupnju ulaznica započet će putem interneta, a zaprimat će se do petka 24. listopada

Hrvatski navijači/Getty Images

Nakon sjajnog uvoda u Europske kvalifikacije, hrvatsku reprezentaciju 16. studenoga očekuje nogometni spektakl u Milanu protiv Italije.

Prijave za kupnju ulaznica započet će putem interneta u srijedu 22. listopada 2014. godine na internetskim stranicama HNS-a, a prijave će se zaprimati do petka 24. listopada u 12:00 sati.

U slučaju većeg broja prijava u odnosu na raspoloživi broj ulaznica, nakon završetka prijava bit će obavljen ždrijeb metodom slučajnog odabira. Ždrijeb će biti obavljen u petak 24. listopada nedugo nakon završetka roka za prijave. Naglašavamo kako redoslijed prijava nije bitan za rezultat ždrijeba.

Cijena ulaznica za hrvatske navijače iznosi 80 kuna.

Jedan kupac ima pravo na kupnju do četiri ulaznice uz upis osobnih podataka (ime, prezime, datum rođenja, mjesto rođenja, broj putovnice ili osobne iskaznice države članice EU, spol) za sve četiri osobe.

Svi prijavljeni će odmah putem e-maila dobiti informaciju o statusu svoje prijave. Ždrijebom odabrani kupci bit će obaviješteni o mogućnosti kupovine ulaznica te će imati rok do ponedjeljka 27. listopada u 23:59 sati za uplatu.

Plaćanje će se vršiti isključivo karticama (DINERS®, MasterCard® ili VISA® kreditna kartica te Maestro® debitna kartica izdana od strane banaka koje podržavaju Maestro internet transakcije; za više informacija obratite se banci koja je izdala karticu).

Obvezna dostava ulaznica s otisnutim imenima, koje HNS-u dostavlja Talijanski nogometni savez do 5. studenoga, započet će 7. studenoga.

Dodatne informacije o procesu prodaje/kupnje ulaznica bit će objavljene početkom idućeg tjedna nahns-cff.hr.

Utakmica Italija – Hrvatska igra se u u nedjelju 16. studenoga u 20:45 sati.

Pratite nas i na Facebooku!
Logiraj se na Facebook.