Važnost kardio vježbanja

Važnost kardio vježbanja

Kardio vježbanje je aerobno vježbanje pri kojem se stalno pokreću velike skupine mišića. Na taj način se ubrzava rad srca i pluća te izdržljivost (kondicija).

Ukoliko se ubijate u teretani, a rezultati nikako da dođu na vidjelo – ne radite dovoljno kardio treninga. Kardio vježbanje je aerobno vježbanje pri kojem se stalno pokreću velike skupine mišića. Na taj način se ubrzava rad srca i pluća te izdržljivost (kondicija). Također je najbolji način za skidanje onih nakupina masti na trbuhu koje su se skupile tokom zime.

Kardio treningom se gube kalorije što pomaže u gubljenju viška masnog tkiva koje prekriva mišiće. Kardio treningom se smatraju niz aktivnosti kao što su hodanje, trčanje, plivanje, bicikliranje itd. Njihova efikasnost ovisi i o intenzitetu kojim se provode. Dovoljno je raditi 30 minuta dnevno umjerene kardio aktivnosti da vidite pomake, ili 20 minuta visokog intenziteta.

Intervali su česti dodatak kardio treningu, pogotovo ako ga radite kod kuće. Ako vozite bicikl, intervali se prirodno pojavljuju kada npr. mijenjate nagib terena (uzbrdo, nizbrdo, ravno). Kod kućnog ili vježbanja u teretani, ono se smatra kratkim periodima intenzivnog vježbanja koji se izmjenjuju s periodima odmora.

Ukoliko se novi u kardiu, vježbajte uz ovaj video i (p)ostanite Fit!

Pratite nas i na Facebooku!
Logiraj se na Facebook.