[VIDEO] KAKO DO TRBUŠNJAKA

[VIDEO] KAKO DO TRBUŠNJAKA

“Pločice“ su već dugo vremena nekakvo mjerilo utreniranosti. Nikoga ne zanima kakva ti je kondicija ili koliko imaš snage, ali ako imaš lijepo isklesane trbušne mišiće, svi će zaključiti da si u dobroj formi.

Zabluda

Dok sam bila MLAĐA,  tjedan dana prije svakog ljeta bi me uhvatila panika zbog prvog skidanja u kupaći pa bih počinjala raditi trbušnjake, točnije 100 trbušnjaka dnevno. Mislila sam da je to savršeni recept za mršavljenje i te famozne pločice. Sada znam da je za to potrebno puno puno više vremena, truda, odricanja (i dobra genetika).

Važnost snažnog trbuha

Otkad sam krenula u teretanu nekako sam zanemarila trbuh. Budući da mi više glavni cilj da mi se ocrtavaju trbušni mišići, usredotočila sam se na druge dijelove tijela pa rijetko „nađem vremena“ za vježbe za trbuh. A i iskreno, nije mi omiljen dio za trenirati,  jer peče puno više nego ostalo.

No, snažan trbuh nije tako nevažan. Puno je više od lijepog izgleda,  on nam omogućava bolje izvođenje vježbi i pravilniju formu, što sprječava ozljede. Upravo zato bi se i te vježbe, koliko god nam se činile nebitnima, trebale naći u našoj rutini, barem jedanput tjedno.

Za trening trbuha ne treba nam puno vremena ni opreme te ga se lako može odraditi kod kuće. Moj najdraži rekvizit za izvođenje u ovakvom treningu je definitivno pilates lopta.

Donosim vam svoje 3 najdraže vježbe koje se najčešće nađu u mom treningu trbuha. Odraditi 15 ponavljanja svake vježbe, jednu za drugom. Krug ponoviti 3-4 puta.

@doandbeyourbest

Obavještavamo Vas da portal hrvatskareprezentacija.hr zbog tehničkih poteškoća privremeno prestaje sa radom.