Vježbe za čvrste mišiće donjih leđa

Vježbe za čvrste mišiće donjih leđa

Mišići donjih leđa se toliko rijetko vježbaju kao oni s prednjeg dijela kralježnice – trbušni mišići. Na taj način se stvara disbalans što povećava rizik od ozljede i bolova.

Bilo da ste trkač, bodybuilder, ili samo netko tko prolazi rehabilitaciju – mišiće donjih leđa morate vježbati. One mogu biti propisane od liječnika kao prevencija bola u leđima, kao prevencija ozljeda, ali i za jačanje cjelokupnog kapaciteta tijela.

Mišićne skupine donjih leđa uključuju mišiće stabilizatore te mišiće koje podupiru kralježnicu. Neki od ovih skupina čine takozvani “core” (jezgra) čija je glavna funkcija stabilizacija i distribucija pritiska za podršku tjelesnoj infrastrukturi. Mišići donjih leđa se toliko rijetko vježbaju kao oni s prednjeg dijela kralježnice – trbušni mišići. Na taj način se stvara disbalans što povećava rizik od ozljede i bolova.

Često se vježbaći fokusiraju na one skupine mišića koje se “vide u ogledalu”, kao biceps, trbušni mišići itd. No, bez mišića donjih leđa, nikada nećete imati onaj povišeni gluteus, niti famozni “six-pack”.

U videu dolje pogledajte četiri vježbe kojima ćete postići čvrste mišiće donjih leđa!

Obavještavamo Vas da portal hrvatskareprezentacija.hr zbog tehničkih poteškoća privremeno prestaje sa radom.